Finally, we touched base! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sjef Nanne - WaarBenJij.nu Finally, we touched base! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sjef Nanne - WaarBenJij.nu

Finally, we touched base!

Door: Sjef en Nanne

Blijf op de hoogte en volg Sjef

07 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na 7 vliegtuigmaaltijden, waarvan 3 keer ontbijt (twee keer roerei met een heel vies worstje) twee keer lunch, twee keer avondeten, twaalf koppen koffie en evenzoveel thee, ontelbare bekertjes water, 6 films ( Gravity, Thor2, Captain Philips, Rush, Last Vegas en Bad Grandpa), vijf intructiefilmpjes, vier verschillende landen/stopovers zijn wij eindelijk op plaats van bestemming aangekomen. Auckland!
Als ik zo terugkijk op deze twee dagen, hebben we nog best veel gedaan!

Wat fijn om na twee volle dagen reizen en wachten (netto 27 vlieguren) weer eens in de buitenlucht te zijn. Hoewel bij aankomst de zon niet scheen is aan alles te merken dat het hier wel duidelijk zomer is. Iedereen loopt hier in korte broek met bijpassende en minder bijpassende slippers en sandalen. Je-weet-wel; die teva. Iedereen is hier super vriendelijk en hebben al wat biertjes aangeboden gekregen. Hartstikke leuk en we voelen ons welkom!

Op moment van schrijven is het 23.22uur, bedtijd dus (het is hier twaalf uur later). Morgen gaan we op pad om Auckland te ontdekken, we wilden jullie met deze update enkel laten weten dat wij veilig op locatie zijn aangekomen.

Dank voor al jullie lieve berichtjes.

Kus, Nanne en Sjef

• 07 Februari 2014 - 11:31

Rachelle:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en de reis hebben overleefd! Pasten jullie nog wel in de stoelen, haha!
    Jullie filmkennis is in ieder geval weer up to date.

Ga maar lekker biertjes drinken en genieten, dat hebben jullie verdiend!!

XXX

• 07 Februari 2014 - 11:36

Kim:

Ow fijn dat jullie zijn aangekomen veel plezier! !!

• 07 Februari 2014 - 11:52

Karin En Jurriaan:

Gelukkig het avontuur is begonnen.ik kan me al dat eten ook nog herinneren en dat is inmiddels 30 jaar geleden............
    We kijken uit naar jullie belevenissen.xx

• 07 Februari 2014 - 19:52

Peter En Gretha:

Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn, wat een reis zeg!
    Het grote genieten gaat nu beginnen denken we zo.
    Trouwens hebben ze daar sokken aan in hun slippers? Ik hoop het zo!

Tot gauw en dikke kus,

P&G

• 07 Februari 2014 - 20:11

Maaike:

Wauwwww guys!! Jullie zijn er!!

Hoe gaaf!! Gek hè..voelt toch als thuis ofzo hè daar...je kent het niet en het is anders maar toch voelt het een beetje bekend.

Ben zo benieuwd naar jullie prachtige ervaringen samen!

Op naar het nieuwe verhaal...het onbekende.

GENIET!!! Dikke kussen

• 07 Februari 2014 - 21:00

Siets:

Aardig reisje :-).
    Fijn dat jullie er zijn en goed zijn aangekomen. Lekker genieten zo en ik blijf jullie lekker volgen, uiteraard.

Dikke x, ook van Ralf

• 09 Februari 2014 - 12:55

Siny Gerwig:

Hoi lieverds, zo heerlijk dat jullie op plaats bestemming nr 1 zijn, hebben net gekeken op atlas met oma waar het precies ligt!! Ze was heel stoer op de fiets gekomen voor een cappoe, het was echt super slecht weer, ze was helemaal ingepakt, regenbroek enz.Ton en ik zijn naar Carré geweest naar Ilse de Lange, wij hebben zo genoten, in de pauze heerlijk een glas champagne gedronken, er waren zoveel mooie nummers maar 1 nummer heeft ons heel erg geraakt, de tekst heet i still cry's, zo mooi, daarna nog naar Rembrandtsplein geweest voor wijntje en bitterbal, John en Joep waren onze taxichauffeurs. Net weer heerlijk gelopen in de storm en verder genieten van de zondagmiddag!! Veel liefs en ik volg jullie op de voet dikkexx

• 09 Februari 2014 - 19:41

Opa Van De Staak: