Welkom op onze reispagina! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Sjef Nanne - WaarBenJij.nu Welkom op onze reispagina! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Sjef Nanne - WaarBenJij.nu

Welkom op onze reispagina!

Door: Nanne en Sjef

Blijf op de hoogte en volg Sjef

31 Januari 2014 | Nederland, Hilversum

Langverwacht en dan gaat het toch eindelijk gebeuren! Woensdag aanstaande zullen wij in het vliegtuig stappen om vervolgens gedurende 7-8 maanden een groot gedeelte van Oceanië en Azië aan te doen.

Afgelopen woensdag hebben wij beiden onze laatste werkdag gehad en momenteel zijn we druk bezig met de laatste voorbereidingen. Zo ook maar even een waarbenjij.nu in het leven geroepen! We proberen hier de komende maanden zoveel mogelijk mooie foto's en verhalen op te zetten.

De volgende post zal als het goed is vanuit Auckland, Nieuw Zeeland, zijn!

Groetjes en liefs,

Sjef en Nanne

• 31 Januari 2014 - 11:04

Lianne:

Héél veel plezier - koester iedere minuut en elke indruk!

• 31 Januari 2014 - 12:21

Rachelle:

Nannie en Sjefje!
    Ik vind het nog steeds een raar idee dat jullie zo lang weggaan.... Maar jullie gaan de vetste ervaring ever beleven!!

Super dat jullie deze stap gewoon zetten, en het onbekende tegemoet gaan reizen. Ik wens jullie naast heel veel geluk op de reis, ook een heleboel nieuwe indrukken, ervaringen en wijsheden. De levenservaring die jullie gaan opdoen is van onschatbare waarde.

Ik ben echt blij voor jullie dat jullie in de gelegenheid zijn om samen zo'n mooie reis te maken, en ben stiekem ook wel een beetje jaloers ;)

Maar al met al, vooral jou Nannie, (sorry Sjef ;) ) ga ik je heel erg MISSEN!!!!
    Een van mn liefste dinnetjes 7,5 maand aan de andere kant van de wereld.... Maar ik gun het je! Zaterdag gaan we keihard feesten, en als je terugkomt doen we het nog eens over.

Dikke kus,

Rach

• 31 Januari 2014 - 18:07

Atie (mama):

Lieverds, jullie droom komt uit en wat fantastisch dat jullie dit samen gaan beleven.
    We gaan skypen en volgen jullie zo op jullie reis.
    Natuurlijk gaan we jullie missen, maar kijken uit naar de reisverslagen, zijn we er een beetje bij. En we hebben net Maleisië geboekt. Dat wordt super.

• 31 Januari 2014 - 18:20

Kim:

Lieve nanne (en natuurlijk ook) sjef

Het komt steeds dichterbij meid whaaaaa !!!
    Ik geloof zeker dat het onwijs gaaf en mooi zal zijn..
    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's hier op...
    7 maanden klinkt heeeeel lang maar weet ook dat het zo weer september is
    Dus geniet van elke minuut van jullie reis want dit maak je denk niet nog eens mee haha!
    En ik ga jou ook zeker missen wijffie ondanks dat we elkaar niet wekelijks zien.

ik wens jullie alvast heeeel veeeel plezier!!!!!!!

Maaaar eerst zaterdag feesten meid gezellig zin in!!!!